Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné aktuální nabídky práce.

Advantage Consulting, s.r.o.

Specialista zákaznické podpory v IT

referenční číslo: 11731 | aktuálnost: 30. 8. 2016

Máte zkušenosti s desktopovými aplikacemi? Cítíte se být seniorem, který své poznatky rád předá dále? Hledáte práci v mezinárodním prostředí?

Pak odpovězte na tento inzeárt na pozici

SPECIALISTA PODPORY v IT

Náplň práce

  • prvotřídní zákaznická péče - vyřizování požadavků telefonicky, e-maly i jinými způsoby
  • podpora "juniorstějších" kolegů
  • sdílení poznatků a zkušeností
  • hlášení nedostatků
  • řešení chyb - jejich komunikace jak se zákazníkem, tak technickou podporou
  • poskytování zpětné vazby a objanování příčin

Požadujeme:

  • středoškolské/vysokoškolské vzdělání
  • zkušenosti se zákaznickou podporou
  • znalost práce v desktopových aplikacích
  • schopnost využít nabyté zkušenosti a předat je dále
  • ochotu pracovat ve směnném provozu

Nabízíme:

  • práci v mezinárodním prostředí
  • odborný růst
  • jazykové vzdělávání
  • firemní akce
  • příspěvek na stravování
  • místo výkonu práce: Ostrava

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Region: Moravskoslezský kraj

Obor: IT - správa systémů a služby

Typ nabídky: Zaměstnání

zavřít

Odpověď na inzerát

1. Životopis
2. Další příloha
3. Další příloha
Odesláním poskytuji společnosti MAFRA, a.s. souhlas se zpracováním osobních údajů vyplněných ve formuláři či přílohách, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a podmínek stanovených zde.
Údaje mohou být zpracovány v rámci projektu JobDNES.cz, včetně poskytnutí třetím osobám - zájemcům o získání zaměstnanců a k provozování počítačové databáze zájemců o zaměstnání a dále pro účely marketingu MAFRA, a.s.
zavřít

Přeposlat inzerát na e-mail