Technik zákaznické podpory
referenční číslo: 3E236054 | aktuálnost: 31.07.2017
Jsme mezinárodním partnerem pro chladicí techniku s kompletními řešeními orientovanými na zákazníka, optimalizovanými systémovými komponenty a rozsáhlou nabídkou služeb v potravinářském obchodě a průmyslu. Svým zákazníkům po celé Evropě dodáváme komplexní chladírenská řešení, u kterých klademe důraz na nadstandardní kvalitu a optimální efektivitu použitých technologií.
Technik zákaznické podpory
Náplň práce
Servis zákazníkům při technických problémech chladicích a mrazicích zařízení
Analýza a vyhodnocování technických dat / ukazatelů
Spolupráce se servisními středisky a partnery
Zajištění a kontrola objednávek náhradních dílů
Zpracování technických reportů
Zlepšování stávajících procesů
Požadujeme
SŠ / VŠ technického směru (TZB, elektro, strojí apod.) nebo technické myšlení s odpovídající praxí
Znalost chladírenství, TZB nebo příbuzných oborů velkou výhodou
Aktivní znalost německého jazyka, nebo ochotu se jazyk doučit
Zájem o zákaznický servis v technické oblasti, popř. praxe se vzdálenou podporou
Ochota práce na směny
Nabízíme
Zázemí mezinárodní expandující společnosti
Různorodou a perspektivní práci
Denní využití cizích jazyků
Možnost zaměstnání na zkrácený úvazek
Zajímavé mzdové ohodnocení
Smlouvu na dobu neurčitou
Možnosti dalšího vzdělávání (jazykové kurzy)
Dotované stravování
5 týdnů placené dovolené
Příspěvek na životní pojištění / penzijní spoření
Místo pracoviště: Praha- Holešovice
Region: Praha
Obor: Administrativa, Technika, elektrotechnika, Telekomunikace
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: Absolventy, Studenty