samostatné vedení kanceláře GŘ a řešení z toho vyplývajících úkolů
organizační a administrativní podpora GŘ v rámci denní operativy
dobrá znalost ČJ,
každodenní komunikace s manažery z interního i externího prostřední firmy, úspěšné plnění jejich požadavků
zprostředkování styku ředitele s představenstvem společnosti, ostatními kolegy, orgány a společnostmi
vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti
organizace porad, zajištění podkladů, pořizování a evidence zápisů, kontrola plnění delegovaných úloh
organizace, účast na externích i interních jednáních, akcích, veletrhy
organizace tuzemských i zahraničních služebních cest
překlad z AJ (ne odborné)
zajištění drobných nákupů, komunikace s dodavateli
Future Recruitment s.r.o. je mladá a dynamická personálně poradenská společnost zaměřená na vyhledávání specialistů napříč obory a trhy. Každý den pomáháme absolventům i zkušeným pracovníkům posouvat se ve své profesní kariéře dále. Naší misí je přinášet vám exkluzivní pracovní příležitosti a podporovat vás na cestě za úspěchem. Věříme, že i vy s námi najdete svou budoucnost.
Asistentka generální ředitelky
referenční číslo: 3C9478E1
Náplň práce
Požadujeme
SŠ/VŠ
Znalost AJ min. úroveň B2 – písemná i mluvená forma, znalost ruského jazyka výhodou
pokročilá znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Excel, PowerPoint, Internet)
zkušenost s vedením náročné agendy a plněním náročných úkolů
příjemný vzhled, profesionální vystupování
výborné komunikační a organizační schopnosti, práce pod tlakem
pečlivost, spolehlivost, preciznost, časová flexibilita, schopnost operativního řešení vzniklých situací
záznamy z porad i v AJ
bezúhonnost
ŘP B – aktivní řidič
nekuřák
nástup: dle dohody
místo výkonu práce: Vestec u Prahy
Nabízíme
čtvrtletní a roční odměny
příspěvek na stravování nebo stravenky
příspěvek na penzijní připojištění
jazykové kurzy
5 týdnů dovolené
karta Multisport
možnost ubytování
sleva na firemní výrobky
možnost parkování na firemním parkovišti
smlouvu na dobu neurčitou
příjemné pracovní prostředí
Požadované jazykové znalosti
Anglický |
Mzda: 25 000 - 50 000 Kč
Místo pracoviště: Dolní Chabry, Praha 8, 18000
Region: Praha
Obor: Administrativa
Profese: asistent/ka ředitele
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Kontaktní informace:
Future recruitment, s.r.o.
735 751 917