Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Advantage Consulting, s.r.o.

Office manager

referenční číslo: 12629 | aktuálnost: 1. 12. 2016

Máte dobré organizační schopnosti? Milujete práci v kanceláři? Máte několikaletou praxi v administrativě a znáte chod společnosti lépe než Váš šéf? Pak hledáme právě Vás

Moderní společnost se sídlem v Brně hledá kandidátku na pozici OFFICE MANAGER (25-30.000,-Kč)

Náplň práce

  • Zodpovědnost za firemní korespondenci
  • Organizace kalendáře
  • Komunikace se zahraničními hosty
  • Vytváření statistik, tabulek, grafů a dalších podkladů
  • Zajištění nákupu kancelářských potřeb

Požadujeme:

  • Vzdělání bakalářského stupně nebo vyšší
  • Znalost anglického jazyka alespoň na středně pokročilé úrovni
  • Praxi na pozici asistentky/office managerky
  • Pokročilou znalost MS Office
  • Příjemné vystupování a vzhled
  • Řidičský průkaz skupiny B
  • Zaslání aktuálního životopisu s fotografií

Nabízíme:

  • Zázemí moderní společnosti
  • Přátelský a vstřícný kolektiv
  • Firemní akce
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Brno

Mzda: 25 000 - 30 000 Kč / měsíc

Region: Jihomoravský kraj

Obor: Administrativa

Typ nabídky: Zaměstnání

zavřít

Odpověď na inzerát

1. Životopis
2. Další příloha
3. Další příloha
Odesláním poskytuji společnosti MAFRA, a.s. souhlas se zpracováním osobních údajů vyplněných ve formuláři či přílohách, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a podmínek stanovených zde.
Údaje mohou být zpracovány v rámci projektu JobDNES.cz, včetně poskytnutí třetím osobám - zájemcům o získání zaměstnanců a k provozování počítačové databáze zájemců o zaměstnání a dále pro účely marketingu MAFRA, a.s.
zavřít

Přeposlat inzerát na e-mail