- zpracování hloubkových analýz obchodních a marketingových dat,
- poskytování týdenních/měsíčních/kvartálních reportů managementu včetně vlastních doporučení,
- definování a tvorba pravidelných reportů (týdenních /měsíčních) pro prodejní procesy,
- spolupráce s marketingovým a obchodním oddělením.
Aktuální volná místa
MAFRA, a.s.
Zajímáte se o webovou analytiku? Chcete uplatnit své zkušenosti u nejdůvěryhodnějšího zpravodajského portálu v ČR? Chcete se podílet na vývoji velkých projektů jako je iDNES.cz nebo Lidovky.cz? Nebojíte se výzev? Potom kandidujete na našeho budoucího kolegu na pozici
WEBOVÉHO ANALYTIKA / ANALYTIČKY
v mediální skupině MAFRA.
Webový analytik
(referenční číslo: 26238328)
Co Vás čeká a nemine?
Jaký je náš budoucí kolega?
Potřebujeme jej, protože má:
- alespoň 1 rok zkušeností s analýzou webu / hodnocením online aktivit,
- rozsáhlou znalost Google Analytics, znalost Microsoft Excel a PowerPoint,
- mimořádný cit pro detaily,
- ochotu učit se nové věci a táhnout s námi za jeden provaz.
Určitě u nás získáte:
- respekt k Vaší práci,
- silný tým kolegů,
- motivující finanční ohodnocení,
- týden dovolené navíc,
- zaměstnanecké benefity (stravenky, vzdělávací aktivity, teambuildingové aktivity, slevové akce a volné vstupy)
- služební notebook a mobilní telefon
- atraktivní pracoviště v centru Prahy (ANDĚL MEDIA CENTRUM, Praha - Smíchov, blízko metra B - Anděl).
Jsme pro sebe ti praví?
Pokud ano, neváhejte a dejte nám o sobě vědět prostřednictvím vašeho životopisu.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Region: Praha
Obor: IT - prodej a služby
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita