Náplň činnosti na pracovním místě:
- zabezpečuje nábor zaměstnanců přijímaných do pracovního poměru/služebního poměru a do pracovněprávního vztahu na dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr v souladu s příslušnými předpisy, včetně účasti na personálních pohovorech, zpracovává výstupy z těchto pohovorů;
- zpracovává přidělené výkazy pro MŽP, MMR – NOK, atd.;
- kontroluje přijaté faktury, třídí stravovací poukázky, zpracovává docházku;
- vytváří zápisy z porad a pracovních skupin;
- spolupracuje při vytváření pracovních náplní zaměstnanců;
- podílí se na přípravě a řešení projektů a úkolů v oblasti řízení lidských zdrojů;
- zabezpečuje administrativní podporu oddělení personalistiky a vzdělávání;
- zajišťuje řádnou archivaci dokumentů oddělení apod.
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.