Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné aktuální nabídky práce.

ADECCO spol. s r.o.

Skvělá mzda, dynamický rozvoj, profesionálem za pár měsíců

referenční číslo: 1C8E8A99 | aktuálnost: 8. 9. 2016

O co vlastně jde?

Společnost RWE hledá nové šikovné kolegy, kteří budou pracovat na příchozí lince callcentra a starat se o volající zákazníky. Pokud čekáš, že je callcentrum ošklivá tmavá hala, kde je atmosféra na bodu mrazu, pleteš se :-)

Přesvědč se v krátkém videu, které je odrazem skutečnosti:

https:youtu.be/HC8r6Th1H6I

Máš jedinečnou možnost stát se členem skvělé party lidí - ať už v řadách tvých nových kolegů, nebo ze strany trenérů a vedoucích.

Jsi šikovný a jdeš si za svým? Být průměrný je pro tebe nemyslitelné? Pak je to na tobě Ukaž, co v tobě je, a stoupej výš. Kariérní růst podporujeme a náležitě oceňujeme. Staň se tím, kým chceš :-).

Co bude náplní tvé nové práce?

- budeš řešit požadavky klientů RWE na příchozí lince
- v rámci příchozích hovorů představíš klientům produkty RWE na základě jejich individuálních potřeb
- budeš se zabývat i prodejem produktů RWE - ale POZOR - my zákazníky NENUTÍME
- budeš vyřizovat nutnou administrativu spojenou s chodem callcentra


Co od nás můžeš čekat?

- práci na hlavní pracovní poměr pro nadnárodní společnost, která má své místo na trhu jisté
- skvělou nástupní mzdu na této pozici - 17 250 Kč
- výši svého výdělku můžeš ještě navýšit o provize z prodeje - jen ty tedy ovlivníš konečnou částku svého výdělku
- atraktivní možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days = 28 dnů placeného volna
- stravenky ve výši 80 Kč
- propracovaný systém kariérního růstu
- možnost využít anglický jazyk
- po 6 měsících možný přechod do kmenového stavu --> benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
- již placené školení vedené profesionály ve svém oboru (6 týdnů), které tě dokonale na samotnou práci připraví
Co od tebe očekáváme my?
- SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem)
- výborné komunikační dovednosti
- proklientský přístup, obchodního ducha a tah na branku
- schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
- uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
- ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (po – ne, od 6:00 do 22:00), práce 8 hodin denně, 5 dnů v týdnu
A závěrem:
Jestliže tě tato práce nenechala chladným, neváhej a ozvi se. Nemusíš se bát se na cokoli zeptat, od toho jsem tady :-).

KONZULTANT: Šárka Foretníková, Tel.: 725 739 006

ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: http:www.adecco.cz/Prohlaseni.html

Místo pracoviště: Ostrava, Opava

Region: Moravskoslezský kraj

Obor: Služby, osobní služby, au-pair

Specializace: pracovník call centra

Typ nabídky: Zaměstnání

zavřít

Odpověď na inzerát

1. Životopis
2. Další příloha
3. Další příloha
Odesláním poskytuji společnosti MAFRA, a.s. souhlas se zpracováním osobních údajů vyplněných ve formuláři či přílohách, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. a podmínek stanovených zde.
Údaje mohou být zpracovány v rámci projektu JobDNES.cz, včetně poskytnutí třetím osobám - zájemcům o získání zaměstnanců a k provozování počítačové databáze zájemců o zaměstnání a dále pro účely marketingu MAFRA, a.s.
zavřít

Přeposlat inzerát na e-mail