Asistent/ka pobočky realitní kanceláře
referenční číslo: 10B5E306 | aktuálnost: 02.05.2017
Chcete mít samostatnou, odpovědnou a dobře hodnocenou práci?
Chcete získat zázemí prestižní firmy, lídra na realitním trhu?
Chcete se podílet na růstu jedné z nejdynamičtějších společností na realitním trhu?
PRACUJTE s TĚMI NEJLEPŠÍMI
Asistent/ka pobočky realitní kanceláře
Náplň práce
• administrativní podpora vedoucí pobočky (filtrování a vyřizování části e-mailové korespondence, sjednávání schůzek, pořizování zápisů z jednání, rozdělování dohodnutých úkolů z jednání a kontrola jejich plnění, vyplňování administrativních šablon apod.)
• vyhledávání informací v interní databázi, webech atp.
• péče o klienty, návštěvy (vaření kávy, zajištění materiálů atp.)
• péče o makléře pobočky
Požadujeme
• ukončené středoškolské vzdělání
• vyjednávací schopnosti, vysoká sociální kompetence, flexibilita, schopnost pracovat v teamu a schopnost prosadit se
• časová flexibilita a dobrý time-management
• bezchybný písemný projev v ČJ, včetně stylistiky
• výborná znalost MS Word, Excel, PowerPoint, google apps. (zejm. kalendář, mail, disk)
• proklientský přístup
• sympatické vystupování, otevřenost, jakož i schopnost vhodné argumentace, vlastní iniciativa, velmi dobré komunikační schopnosti a nadprůměrné nasazení
• zodpovědnost, důslednost, loajalita
Nabízíme
• osobnostní i odborný rozvoj
• přátelské a kreativní prostředí
• přátelský a dynamicky se rozvíjející pracovní tým
• smysluplnou práci
• možnost být u tvorby a zavádění procesů organizace
• práce na ŽL
Region: Pardubický kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Základní